Dlaczego warto korzystać z usługi subskrypcji?

W aktualnej sytuacji ekonomicznej praca w nowoczesnym, stale aktualizowanym środowisku projektowym, które pomaga Ci utrzymać konkurencyjność, zwiększa wydajność oraz wspiera możliwości twórcze i rozwojowe ma szczególnie duże znaczenie. Usługa subskrypcji SOLIDWORKS oferuje inteligentne i elastyczne metody pozwalające na maksymalne wykorzystanie Twojej inwestycji w rozwiązania SOLIDWORKS.

  • Bądź produktywny: Aby uzupełnić Twoją inwestycję w oprogramowanie SOLIDWORKS® otrzymujesz wsparcie od lokalnego dystrybutora, który pomoże Ci stawić czoła wszelkim wyzwaniom. Możesz także skontaktować się z ekspertami Dassault Systèmes SolidWorks Corp., którzy za Twoją zgodą mogą zdalnie pomóc w rozwiązaniu kłopotów, które wystąpiły na Twoim komputerze.
  • Bądź efektywny kosztowo: Usługi subskrypcji obejmują jedno- lub trzyletnie umowy, które umożliwiają dostęp do zniżek i gwarantują stałość cen w trakcie trwania umowy. Możliwość planowania wydatków pozwala przeznaczyć środki na inne inwestycje inżynierskie. Stałe ceny działają także z mocą wsteczną – możesz w dowolnym momencie dodawać nowe licencje do usługi subskrypcji na starych zasadach.
  • Bądź szybszy od konkurencji: Aktualizacje, nowe wersje, specjalne wydania, dodatkowe funkcjonalności – dostępne na zasadzie wyłączności dla klientów programu usługi subskrypcji – pomagają zwiększać wydajność i produktywność oraz gwarantują utrzymanie konkurencyjności. Zasoby te dostępne są dla SOLIDWORKS Standard, SOLIDWORKS eDrawings® Professional, PhotoWorks, SOLIDWORKS Toolbox, SOLIDWORKS Utilities i FeatureWorks®.
  • Bądź w kontakcie: SOLIDWORKS to najszerzej na świecie wykorzystywane oprogramowanie 3D CAD. Jego użytkownicy tworzą wielką, dynamiczną społeczność pozwalającą zdobywać nowe kontakty, rozwiać swój biznes, uczyć się i dzielić inspiracjami. Bądź w kontakcie z ekspertami technicznymi i programistami SOLIDWORKS oraz innymi użytkownikami oprogramowania m.in. poprzez udział w ekskluzywnych wydarzeniach dla klientów programu usługi subskrypcji.
  • Rozwijaj swoją wiedzę: Jako uzupełnienie dla dostępnego na bieżąco wsparcia konsultantów klienci programu usługi subskrypcji zyskują pełny dostęp do Bazy Wiedzy SOLIDWORKS – internetowej biblioteki zawierającej pogłębione zasoby informacyjne. Otwarta tylko dla subskrybentów baza stanowi stale uaktualniane repozytorium artykułów technicznych, tematów pomocy, podpowiedzi technicznych, najlepszych praktyk, rozwiązań i makr tworzonych oraz weryfikowanych przez ekspertów SOLIDWORKS. Wszystkie te zasoby są łatwo dostępne dzięki wydajnym opcjom wyszukiwania. Kilka minut samodzielnej nauki może pomóc w zdobyciu wiedzy, która będzie przydatna w całej Twojej późniejszej karierze zawodowej.
  • Bądź na bieżąco: Klienci programu usługi subskrypcji mogą bezpłatnie przystępować do testów oraz certyfikacji CSWA (Certified SOLIDWORKS Associate) i CSWP (Certified SOLIDWORKS Professional). Certyfikaty te są potwierdzeniem dla klientów, pracodawców i współpracowników, że użytkownik posiada podstawowe (CSWA) lub zaawansowane (CSWP) umiejętności obsługi najpopularniejszego na świecie oprogramowania 3D CAD. Egzaminy pozwalają także zidentyfikować umiejętności, które warto uzupełniać i rozwijać.
  • Wydłużony czas życia oprogramowania: DS SolidWorks Corp. pomaga w rozwiązywaniu wszelkich trudności, jakich możesz doświadczyć w pracy z oprogramowaniem SOLIDWORKS, niezależnie czy używasz aktualnej, czy poprzednich wersji. Pełne, rozbudowane wsparcie trwa przez 18 miesięcy od daty wydania, dając Ci wolność aktualizacji na Twoich własnych warunkach i w dogodnym dla Ciebie momencie.
  • Bogate zasoby 2D i 3D: Korzystaj z dostępu do rozbudowanych bibliotek rysunków, części, złożeń i operacji tworzonych przez użytkowników SOLIDWORKS na całym świecie. Wstawiaj gotowe modele bezpośrednio do swojego projektu i oszczędzaj czas przeznaczony na ich tworzenie.
  • Specjalne przywileje: Jako klient programu usługi subskrypcji możesz mieć bezpośredni wpływ na dalszy rozwój oprogramowania SOLIDWORKS zgłaszając zapotrzebowanie na konkretne zmiany i ulepszenia. Z inicjatywy subskrybentów tworzone jest 90 procent z setek nowych rozwiązań, które wprowadzane są w kolejnych wersjach SOLIDWORKS. Klienci programu usługi subskrypcji mają także unikalną możliwość szybszego otrzymania wersji beta oprogramowania SOLIDWORKS oraz najnowszych wersji Service Pack’ów. Dzięki temu mogą jako pierwsi odnosić korzyści z najnowszych możliwości CAD.
  • Portal użytkowników SOLIDWORKS: Portal jest ekskluzywną przestrzenią, w której realizowane są wszelkie działania od zakupu, poprzez instalację, aż do aktualizacji. Za jego pośrednictwem uzyskuje się dostęp do szerokiej palety usług przeznaczonych dla subskrybentów, w tym: aktualizacji, service pack’ów, informacji na temat licencji, zarchiwizowanych webcastów, zniżek dla partnerów, e-edukacji, możliwości zgłaszania zapotrzebowań na zmiany w kolejnych wersjach oprogramowania i innych. Ustawienia portalu można dostosowywać do swoich indywidualnych lub zespołowych wymagań i potrzeb.

Subskrypcja – często zadawane pytania (FAQ)

Usługa subskrypcji SOLIDWORKS zapewnia Twojej firmie lub reprezentowanej przez Ciebie instytucji dostęp do nowych wersji oprogramowania, service pack’ów i innych wartościowych zasobów dostarczanych przez DS SolidWorks Corp., jak również szerokiego wachlarza zasobów technicznych zapewnianych przez globalną sieć przedstawicieli VAR. Usługa subskrypcji pozwala Ci aktywniej uczestniczyć w życiu globalnej społeczności użytkowników SOLIDWORKS.

  • Automatyczne aktualizacje do bieżących wersji oprogramowania SOLIDWORKS oraz aktualizacje Service Pack.
  • Pomoc techniczną zapewnianą przez lokalnego przedstawiciela VAR.
  • Pełny dostęp do Portalu użytkowników SOLIDWORKS, na którym możesz pobrać rozszerzenia, skorzystać z Bazy wiedzy SOLIDWORKS, otrzymać porady techniczne, zgłaszać i śledzić wnioski (SR), obejrzeć zarchiwizowane webcasty i wiele innych.
  • Możliwości wpływania na dalszy rozwój oprogramowania poprzez zgłaszanie zapotrzebowań na zmiany i ulepszenia.
  • Umieszczenie – bez dodatkowych opłat – w Sieci producentów używających oprogramowania SOLIDWORKS (SOLIDWORKS Manufacturing Network).
Aby zapoznać się z pełną listą uprawnień zapoznaj się z broszurą na temat usługi subskrypcji SOLIDWORKS.

Uczestnictwo w Programie usługi subskrypcji pomaga maksymalnie wykorzystać możliwości Twojego oprogramowania SOLIDWORKS, ponieważ dostęp do najnowszych aktualizacji i specjalistycznego wsparcia technicznego pozwoli Ci oszczędzić czas i pieniądze. Zwiększona wydajność oprogramowania, nowe właściwości produktu, wsparcie techniczne obejmujące konsultacje telefoniczne i dostępne przez całą dobę wsparcie elektroniczne pomagają skoncentrować się na tym co najważniejsze podczas projektowania świetnych produktów.

Najprostszą metodą wykupienia subskrypcji SOLIDWORKS jest kontakt z lokalnym przedstawicielem VAR. Jeśli nie jesteś pewny, kto jest przedstawicielem skontaktuj się z SOLIDWORKS, a my pomożemy Ci go zlokalizować.

Powiadomienia o nowych wersjach przesyłane są mailem. Można je także pobrać samodzielnie. Również service packi są dostępne online do samodzielnego pobrania na Portalu użytkowników SOLIDWORKS.

Oprogramowanie SOLIDWORKS dostępne jest w trzynastu językach. Wsparcie techniczne realizowane przez lokalnych przedstawicieli VAR gwarantuje natomiast, że pomoc techniczna dostępna jest w języku właściwym dla danego regionu.

Pomoc techniczna dostępna jest w dwóch formach:

  • konsultacje telefoniczne prowadzone przez lokalnego przedstawiciela VAR wyszkolonego i certyfikowanego przez SOLIDWORKS w zakresie pomocy technicznej.
  • wsparcie elektroniczne w oparciu o bogate zasoby Portalu użytkowników SOLIDWORKS. Wsparcie elektroniczne obejmuje dostęp do Bazy Wiedzy, podpowiedzi technicznych, plików pomocy, wskazówek, webcastów, obsługi wniosków i wiele innych.

Najszybszą metodą kontaktu z pomocą techniczną jest odwiedzenie Portalu użytkowników SOLIDWORKS lub kontakt telefoniczny z przedstawicielem VAR.

Korzyści z uczestnictwa w Programie

Pomoc techniczna

Usługa subskrypcji SOLIDWORKS zapewnia dostęp do bieżącej pomocy technicznej oferowanej przez lokalnego przedstawiciela VAR. Wsparcie obejmuje telefoniczne konsultacje na temat działania programu, komend menu i instalacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Baza wiedzy

Korzystaj z rozbudowanej biblioteki zawierającej artykuły techniczne, tematy pomocy, podpowiedzi techniczne, powiadomienia i wskazówki, makra oraz przykłady najlepszych praktyk tworzone i weryfikowane przez ekspertów SOLIDWORKS. Jakiejkolwiek informacji potrzebujesz możesz być pewny, że z łatwością ją uzyskasz.

Aktualizacje i rozszerzenia oprogramowania

Skorzystaj z automatycznej aktualizacji do bieżącej wersji oprogramowania SOLIDWORKS i service pack’ów. Powiadomienia mailowe pozwolą Ci pozostać na bieżąco z ważnymi nowościami, obsługą wniosków i najnowszymi aktualizacjami.

Portal użytkowników SOLIDWORKS

Portal użytkowników SOLIDWORKS daje Ci nieustanny (przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu) dostęp do kluczowych informacji i zasobów, w tym:

  • najnowszych wersji SOLIDWORKS i aktualizacji Service Pack’ów,
  • bazy wiedzy – rozbudowanej biblioteki zawierającej dokumenty techniczne i przydatne zasoby,
  • możliwości śledzenia SRs (obsługa wniosków) i SPRs (błędów),
  • możliwości wpływania na dalszy rozwój oprogramowania poprzez zgłaszanie zapotrzebowań na zmiany i ulepszenia,
  • możliwość udziału w licznych forach dyskusyjnych,
  • rejestracji licencji oprogramowania,
  • możliwości przeglądania licencji i informacji o usłudze subskrypcji,
  • możliwości edycji swojego profilu.

Subskrypcja

NOWE WERSJE OPROGRAMOWANIA

Jako nasz subskrybent automatycznie otrzymasz najnowsze wersje oprogramowania SOLIDWORKS od razu po ich udostępnieniu.

Posiadając najnowszą wersję, dotrzymasz kroku klientom — i konkurencji — będąc cały czas na bieżąco.

LOKALNA POMOC TECHNICZNA

Będąc użytkownikiem usług subskrypcji, masz teraz dostęp do pomocy technicznej na żywo, zapewnianej przez CADWorks Systems, dystrybutora oprogramowania SOLIDWORKS. CADWorks Systems to certyfikowani SPECJALIŚCI, którzy pomogą Ci w każdej sprawie.

Niezależnie od tego, czy wolisz przeszukiwać nasze obszerne zasoby informacji czy otrzymywać bezpośrednie, indywidualne wsparcie online lub przez telefon, CADWorks Systems jest zawsze gotowy, aby objaśnić Ci funkcje produktu, przebieg instalacji oraz aktualizacje oprogramowania i odpowiedzieć na Twoje pytania. Co więcej, CADWorks Systems doskonale zna Twoją firmę i wie, czego ona potrzebuje, aby dobrze się rozwijać. Możesz więc liczyć na wsparcie dopasowane specjalnie do Twoich potrzeb. Poświęcaj mniej czasu na szukanie odpowiedzi, a więcej na pokonywanie wyzwań i przenoszenie swoich projektów na nowy, wyższy poziom.

AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA

Nieustannie usprawniamy i aktualizujemy nasze oprogramowanie. Niezależnie od tego, czy jest to poprawka zwiększająca wydajność i niezawodność, udoskonalenie zasugerowane przez społeczność czy aktualizacja wprowadzająca nowe funkcje i dodająca obsługiwane formaty plików, oprogramowanie SOLIDWORKS stale się rozwija.

Od teraz będziesz mieć dostęp do wszystkich pojawiających się udoskonaleń. Co więcej, otrzymasz spersonalizowaną pomoc, dzięki której w pełni wykorzystasz wszystkie oferowane ulepszenia.

SOLIDWORKS VISUALIZE*

Potrzebujesz „obrazu” swoich danych 3D? To najszybszy i najłatwiejszy sposób, aby tworzyć obrazy w jakości fotograficznej, animacje i inne materiały 3D. SOLIDWORKS Visualize mogą używać wszyscy pracownicy Twojej firmy — od projektanta po pracownika działu marketingu — poszerzając zakres tworzonych obrazów.

Dzięki Visualize procesy modelowania i wizualizacji 3D zachodzą jednocześnie, oszczędzając Ci czasu i nerwów

*Oprogramowanie dostępne do pobrania dla każdej licencji SOLIDWORKS Professional i Premium przy aktywnej subskrypcji

CERTYFIKACJA

Chcesz zespołu, który pracuje sprawnie i szybko, bez problemu korzystając z oprogramowania do projektowania dostępnego w Twojej firmie? Możemy Ci w tym pomóc. Dostępne dla subskrybentów naszych usług egzaminy CSWP (Certified SOLIDWORKS Professional) i CSWA (Certified SOLIDWORKS Associate) pozwalają ocenić poziom biegłości pracowników w posługiwaniu się oprogramowaniem. Rozwiń umiejętności swojego zespołu, zwiększając zarazem jego wydajność, dzięki dwóm bezpłatnym egzaminom podstawowym i dwóm egzaminom zaawansowanym rocznie, które dostępne są na każde aktywne stanowisko SOLIDWORKS.

PORTAL DLA KLIENTÓW SOLIDWORKS CUSTOMER PORTAL

Od plików do pobrania po szkolenia w zakresie produktów, portal dla klientów SOLIDWORKS Customer Portal zapewni Ci wszystko, czego potrzebujesz do sprawnej obsługi oprogramowania SOLIDWORKS. Bez względu na to, czy chcesz zadać konkretne pytanie czy potrzebujesz ogólnego szkolenia, portal dla klientów daje łatwy dostęp do zbioru szczegółowych informacji i zasobów.

Wpływ na rozwój oprogramowania

Jesteś cenionym przez nas użytkownikiem SOLIDWORKS, a Twoja opinia wiele dla nas znaczy.

Korzystając z naszej usługi zgłaszania propozycji udoskonaleń, daj nam znać, co działa dobrze, a co wymaga poprawek. 90 procent nowych udoskonaleń jest wynikiem sugestii klientów; pomóż nam poprawić komfort obsługi naszego oprogramowania

MYSOLIDWORKS.COM

Potrzebujesz informacji, ale nie wiesz, jak sformułować pytanie? Żaden problem. Wszystkie materiały SOLIDWORKS są dostępne w jednym miejscu. Dniem i nocą. Na tablecie, telefonie lub komputerze. Bez względu na to, czego potrzebują — lub kiedy — nasi subskrybenci otrzymują dodatkowe funkcje oraz inne korzyści dostępne na stronie internetowej

MySolidWorks Training

Nasi subskrybenci mają dostęp do ponad 600 filmów szkoleniowych na żądanie. Znajdź odpowiedzi na konkretne pytania lub poszerz swoje horyzonty dzięki wiedzy niezliczonych użytkowników naszej społeczności. Dodatkowy plus: możesz działać według własnego planu, własnym tempem i na dowolnym urządzeniu!

Baza wiedzy

Mamy rozbudowaną bibliotekę danych technicznych, obejmującą różne rozwiązania, tematy pomocy, opisy najlepszych praktyk itd. Wszystkie informacje można z łatwością odnaleźć dzięki wydajnej wyszukiwarce. Od porad technicznych i webcastów po poradniki zarządzania oprogramowaniem i prezentacje techniczne — zasoby w naszej bibliotece zostały skrupulatnie zgromadzone przez certyfikowanych ekspertów SOLIDWORKS tak, aby zapewnić odpowiednie i aktualne materiały.

Fora dyskusyjne

Niezależnie od tego, w jakim celu używasz oprogramowania SOLIDWORKS, zawsze znajdą się ludzie, którzy zajmują się podobnymi rzeczami i chętnie z Tobą porozmawiają. Nawiąż z nimi kontakt, stań się częścią społeczności i uzyskaj cenną wiedzę od użytkowników, którzy dzielą Twoją wizję.

SOLIDWORKS CAM

SOLIDWORKS CAM Standard jest teraz częścią usług dostępnych dla subskrybentów.

W pełni zintegrowane, oparte na bazie wiedzy technologicznej oprogramowanie SOLIDWORKS CAM zapewnia integrację procesów projektowania i produkcji w jednym systemie. Przeprowadzając ocenę projektów na wcześniejszym etapie ich realizacji, możesz zapobiec nieoczekiwanym kosztom i/lub opóźnieniom, dzięki czemu Twój projekt zmieści się w wyznaczonym terminie i budżecie.

Usługi subskrypcji SOLIDWORKS pomagają ulepszać nasze oprogramowanie i podnosić komfort jego użytkowania.

Z niecierpliwością wyczekujemy współpracy z Tobą. Będziemy Cię na bieżąco informować o nowinkach w Twojej branży oraz zapewnimy Ci potrzebne wsparcie, aby zmaksymalizować Twoje korzyści z zainwestowania w SOLIDWORKS.

Dla użytkowników usług subskrypcji dostępne są dodatkowe korzyści, które zostały starannie dobrane tak, aby zapewnić im przewagę nad konkurencją.

Program SOLIDWORKS Beta

Uzyskaj wyłączny dostęp do naszych najnowszych produktów i możliwość bezpośredniej współpracy z naszym zespołem R&D w celu udoskonalenia następnej wersji produktu SOLIDWORKS.

Program Early Visibility (EV)

Pozwala na interakcję z wybranymi pakietami Service Pack przed ich oficjalną premierą. Bądź pierwszą osobą, która przetestuje nowe pakiety, i pomóż nam je ulepszyć, jeszcze zanim staną się ogólnie dostępne.