Supplier Item Manager

Nawiąż współpracę między działem inżynieryjnym, a zaopatrzeniem. Usprawnij proces wprowadzania, zatwierdzania i kwalifikacji komponentów zewnętrznych, dzięki roli Supplier Item Manager na platformie 3DEXPERIENCE.

WYŚLIJ ZAPYTANIE

O Supplier Item Manager

Supplier Item Manager

Zarządzanie komponentami w ENOVIA 3DEXPERIENCE

Rola XSP-OC (Supplier Item Manager) w systemie ENOVIA 3DEXPERIENCE umożliwia menedżerom komponentów tworzenie, zarządzanie i kwalifikowanie pozyskiwanych części, a także korzystanie ze standardowego procesu składania zapytań o komponenty.

Supplier Item Manager

Perspektywa zaopatrzenia i komponentów

Z punktu widzenia działu zakupów i komponentów, rola ta pozwala na kompleksowe zarządzanie pozyskiwanymi częściami (czyli odpowiednikami elementów producenta) poprzez powiązanie ich z odpowiadającą im definicją inżynieryjną. Umożliwia również kwalifikację tych komponentów w kontekście projektowym, programowym i produkcyjnym.

Supplier Item Manager

Perspektywa inżynieryjna

Z kolei z perspektywy inżynierskiej, rola ta wspiera ponowne wykorzystanie już zatwierdzonych komponentów. Zapewnia projektantom i menedżerom produktów wgląd w dostępne, zweryfikowane części, co znacząco usprawnia podejmowanie decyzji projektowych.

Możliwosci Supplier Item Manager 

Supplier Item Manager

Efektywne zarządzanie komponentami pozyskiwanymi od dostawców

Rola Supplier Item Manager w ENOVIA 3DEXPERIENCE wspiera pełne zarządzanie komponentami dostawców, od ich wprowadzenia po kwalifikację i bieżącą kontrolę. Obejmuje to zarówno aspekty techniczne, jak też i procesowe.

Supplier Item Manager

Tworzenie i kontrola komponentów producenta (MEI)

  • Tworzenie i zarządzanie odpowiednikami pozycji producenta (MEI – Manufacturer Equivalent Items) w systemie.

  • Definiowanie i aktualizacja kwalifikacji komponentów (ogólnych, równoważnych i kontekstowych) w celu określenia, gdzie i jak mogą być wykorzystywane.

  • Weryfikacja zgodności MEI z wymaganiami inżynieryjnymi – zarówno na poziomie pojedynczego komponentu, jak i całych zespołów.

Supplier Item Manager

Obsługa wniosków o nowe komponenty

  • Tworzenie i zarządzanie zapytaniami dotyczącymi komponentów – niezależnie czy chodzi o wprowadzenie nowego elementu, jego modyfikację, czy zgłoszenie zewnętrznej zmiany.

  • Możliwość konfigurowania szablonów zapytań w zależności od typu komponentu oraz rodzaju wniosku, co pozwala na dostosowanie procesu do konkretnych potrzeb organizacji.

Korzyści Supplier Item Manager

Dzięki roli Supplier Item Manager organizacje mogą skutecznie połączyć świat inżynierii z obszarem zaopatrzenia, zyskując lepszą kontrolę nad komponentami zewnętrznymi, szybszy proces ich zatwierdzania i większą zgodność z obowiązującymi regulacjami.

Aplikacje

W ramach roli Supplier Item Manager w ENOVIA 3DEXPERIENCE dostępne są dedykowane aplikacje, które wspierają procesy związane z wnioskowaniem o nowe komponenty oraz kwalifikacją dostawców. Dzięki nim możliwe jest ustandaryzowanie działań, skrócenie czasu obsługi i zapewnienie zgodności z przyjętymi procedurami zakupowymi oraz inżynieryjnymi.

Interfejs

PLATFORMA 3DEXPERIENCE

Zarządzanie danymi odbywa się bez ponoszenia kosztów ogólnych – przechowywanie, a także administrowanie danymi w przestrzeniach współpracy. Sprawniejsze wyszukiwanie zindeksowanych danych, dzięki wyszukiwaniom niestandardowym.

czat
×

Cześć!

Chcesz porozmawiać z naszym specjalistą?
KLIKNIJ
czat

Zostaw do siebie kontakt, zadzwonimy tak szybko jak to możliwe.