Aktywna infolinia
od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00
Zadzwoń
Napisz
Wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy podając niezbędne dane, informacje o posiadanej licencji (w przypadku jej braku wpisz „BRAK”) oraz opisz jak możemy pomóc, a Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe:
Naszym fundamentalnym celem jest zapewnienie posprzedażowej pomocy technicznej w zakresie produktów oferowanych przez CADWORKS Systems. Jako firma świadczymy wysokiej jakości usługi serwisowe spełniające potrzeby Klienta.
Konsultacje przeprowadzane są przez zespół złożony z wykwalifikowanych inżynierów, których kompetencje zostały potwierdzone certyfikatami producenta. Obsługą techniczną objęci są posiadacze wykupionej usługi subskrypcji na produkty znajdujące się w naszej ofercie, za wyjątkiem sytuacji krytycznych tj. zablokowanie licencji lub występowania błędów podczas instalacji oprogramowania.
Aktywna infolinia
Zadzwoń
Napisz
Wiemy jak ważne dla ciągłości pracy firm jest niezakłócone działanie oprogramowania. Kadra CADWORKS Systems to wykwalifikowani specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie CAD/CAM/CAE/PDM/PLM/ERP , a potwierdzeniem umiejętności są m.in. międzynarodowe certyfikaty, czego dowodem jest prestiżowy status PLATINIUM LEVEL SUPPORT. Hasło, które nam towarzyszy w codziennej pracy to: Świadomy rozwój – Sprawdzone rozwiązania.
Jedną z mocnych stron naszej firmy jest sprawna reakcja zespołu na powstałą usterkę u Klienta oraz jej weryfikację. Odpowiedni podział kompetencji pracowników umożliwia szybkie wyeliminowanie przyczyn awarii. O to wizualizacja ścieżki zgłoszenia komplikacji z oprogramowaniem:
Personalia, dane kontaktowe, numer licencji, nazwa firmy, temat i opis problemu.
Uzupełnij formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń: +48 539 578 602
Nasz specjalista odezwie się do Ciebie w ciągu 48h.
Otrzymasz informacje o statusie zgłoszenia poprzez e-mail lub telefonicznie.
Po rozwiązaniu zgłoszenia możesz korzystać z poprawnie działającego oprogramowania.
Program SOLIDWORKS wymaga dostępu do internetu podczas instalacji oprogramowania, aktualizowania programu czy podczas wymiany licencji między stanowiskami. Podczas pracy na oprogramowaniu tzn. samym rysowaniu/projektowaniu/symulacjach itd. nie jest wymagany. Jednakże przy każdej aktualizacji czy próbie dezaktywacji licencji lub próbie transferu między stanowiskami należy posiadać dostęp do sieci. Dodatkowo należy pamiętać o możliwości testowania i używania programu SOLIDWORKS bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej, podczas którego jest on niezbędny.
Tak, można używać SOLIDWORKS bez serwera SQL, program nie wykorzystuje tej funkcjonalności .
Serwer SQL jest niezbędny do korzystania z dwóch innych produktów:
Proces projektowania CAD 3D oraz tworzenie dokumentacji, a także zapisywanie tego rodzaju danych (części, złożeń i rysunków) w tym formacie nie wymaga zewnętrznej bazy danych opartej na strukturalnym języku zapytań, jakim jest SQL.
Jeśli zmiana dotyczy nowszej wersji Service Pack dostępnego dla danej wersji SOLIDWORKS np. SW 2022, to posiadanie jednej wersji SW o dwóch różnych Service Pack jest niemożliwe na jednym komputerze.
Jeśli zmiana dotyczy update nowej wersji SOLIDWORKS np. z 202i na 2022, to jest to możliwe o ile licencja programu dopuszcza korzystanie z wersji, którą chcemy zainstalować na danym stanowisku pracy.
Jest to najważniejsza kwestia, jeśli chodzi o korzystanie z oprogramowania SOLIDWORKS. Proces instalacji czy aktualizacji wymaga praw administratora. W przypadku ich braku zdarza się, że wiąże się to z szeregiem błędów.
Nie jest możliwa instalacja oprogramowania na dysku zewnętrznym. SOLIDWORKS Instaluje wewnętrznie w folderach systemowych wymagane komponenty w celu poprawnego działania, łącznie ze składnikami Microsoft.
Tak, w trakcie instalacji SOLIDWORKS należy wyłączyć wszystkie programy antywirusowe, które mogą doprowadzić do nieprawidłowej instalacji oprogramowania.