Aktywna infolinia
od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00
Zadzwoń
Napisz
Subskrypcja SOLIDWORKS stanowi doskonałe uzupełnienie każdej licencji. Dzięki niej zapewnisz sobie dostęp do najnowszych rozwiązań czy narzędzi oferowanych przez producenta.
W ramach usługi oferujemy kluczowe wsparcie techniczne wyspecjalizowanego zespołu CADWORKS Systems.
KUP SUBSKRYPCJĘW czasie trwania abonamentu SOLIDWORKS gwarantuje bezzwłoczny dostęp do najnowszych wersji oraz aktualizacji oprogramowania, a także wsparcia technicznego czy zasobów edukacyjnych. Dodatkowo możesz zostać jego współtwórcą, dzięki możliwości zgłaszania propozycji udoskonaleń.
Z roku na rok firma SOLIDWORKS zapewnia nowe funkcje oraz udogodnienia, które wpływają na opracowywanie coraz to lepszych produktów, przez co komunikacja z producentami i dostawcami zostaje usprawniona. Dla abonentów udostępniona jest szeroka baza dodatkowych funkcji, wydań specjalnych, webcastów czy szkoleń, co poprawia wydajność oraz produktywność pracy w środowisku projektowym 3D, a to przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy.
Z roku na rok firma SOLIDWORKS zapewnia nowe funkcje oraz udogodnienia, które wpływają na opracowywanie coraz to lepszych produktów, przez co komunikacja z producentami i dostawcami zostaje usprawniona. Dla abonentów udostępniona jest szeroka baza dodatkowych funkcji, wydań specjalnych, webcastów czy szkoleń, co poprawia wydajność oraz produktywność pracy w środowisku projektowym 3D, a to przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy.
Aktywni subskrybenci mogą liczyć na pomoc wyspecjalizowanego oraz certyfikowanego zespołu CADWORKS System mającego wieloletnie doświadczenie w pracy z oprogramowaniem SOLIDWORKS. Zapewniamy pomoc dostosowaną do potrzeb, świadczoną poprzez rozmowę telefoniczną, kontakt mailowy, konsultację on-line czy spotkanie.
Aplikacja 3DSupport umożliwia zgłaszanie, przeglądanie i modyfikowanie problemów związanych z produktami Dassault Systèmes. Możesz zarządzać zgłoszeniami, eskalować je do statusu CRITSIT (krytyczna sytuacja) oraz dodawać wiadomości i załączniki. Narzędzie zapewnia szybki dostęp do wsparcia technicznego i efektywną komunikację z zespołem serwisowym.
To przeszukiwalny zbiór materiałów, takich jak pytania i odpowiedzi, raporty błędów (BR), raporty wydajności oprogramowania (SPR), najlepsze praktyki, przewodniki użytkownika czy zgłoszenia serwisowe. Jest to centralne miejsce do wyszukiwania rozwiązań i informacji o produktach. Jeśli posiadasz aktywną subskrypcje moęsz przeglądać raporty błędów (BR), które zastąpiły SPR w przypadku użytkowników SOLIDWORKS®, oraz korzystać z wiedzy zgromadzonej w bazie.
Usługa, która usprawnia współpracę projektową, oferując narzędzia do zarządzania danymi w chmurze i udostępniania projektów. Dzięki integracji SOLIDWORKS z platformą 3DEXPERIENCE możliwe jest łatwe współdzielenie plików, zarządzanie wersjami oraz komentowanie i edytowanie projektów online. To rozwiązanie zwiększa efektywność pracy, zapewniając bezpieczne i wygodne środowisko do współpracy.
Każda licencja wraz z aktywną subskrypcja umożliwia raz na pół roku bezpłatnie podejście do egzaminów CSWA (Certified SOLIDWORKS Associate) oraz CSWP (Certified SOLIDWORKS Professional), które zapewniają zdobycie dokumentu potwierdzającego umiejętności projektowania w środowisku SOLIDWORKS.
Platforma MySolidWorks oferuje komfortowy i nieograniczony dostęp do szerokiej gamy szkoleń edukacyjnych czy materiałów certyfikacyjnych z zakresu programu SOLIDWORKS. Posiadanie konta MySolidWorks umożliwia odbycie szkolenia on-line o dowolnej porze, a następnie sprawdzenia wiedzy poprzez testy.
SolidPractices to zestaw najlepszych praktyk, które przedstawiają sprawdzone metody i techniki efektywnego wykorzystania produktów. Dzięki nim użytkownicy mogą maksymalizować wydajność i osiągać lepsze rezultaty w codziennej pracy.
Użytkownicy posiadający licencję Professional lub Premium z aktywną subskrypcją mają możliwość skorzystania z SOLIDWORKS Visualize Standard. Jest to narzędzie do wizualizacji oraz animacji fotorealistycznych renderingów projektów.
Wraz z licencją SOLIDWORKS 2018 lub nowszą oraz aktywną usługą utrzymania, otrzymujesz możliwość skorzystania z dodatku w postaci SOLIDWORKS CAM Standard. Narzędzie to wspomaga proces wytwarzania modeli z wykorzystaniem 3-osiowej obróbki skrawaniem.
Dzięki subskrypcji jesteś na bieżąco informowany o ukazaniu się wczesnych wersji przyszłorocznego programu oraz pakietów Service Pack. Masz możliwość ich przetestowania i przekazania uwag producentowi. Dzięki czemu oficjalna wersja SOLIDWORKS będzie mocno dostosowana do potrzeb użytkownika.
Dodatkowa baza materiałów Matereality to doskonałe uzupełnienie standardowego zasobu materiałów zawartych w programie SOLIDWORKS, z jej pomocą uzyskasz jeszcze dokładniejsze obliczenia wytrzymałościowe w SOLIDWORKS Simulation.
Dla posiadaczy usługi subskrypcji CADWORKS Systems przygotowaliśmy specjalne propozycje zakupowe w ramach promocji organizowanych przez producenta programu SOLIDWORKS – Dassault Systemes. Sprawdzisz je tutaj.
Po dwóch latach możesz zdecydować się na coroczne odnawianie. Jeśli jednak zdecydujesz się nie odnawiać, Twoja licencja na komputerze będzie wieczysta; ale nie będziesz już mieć dostępu do Usług w chmurze dla oprogramowania CAD, aktualizacji wersji i pomocy technicznej.
Tak.
W przypadku każdej nowej licencji (jednostanowiskowej lub sieciowej) jeden wybrany użytkownik będzie miał dostęp do usług w chmurze. Usługi w chmurze będą dołączone do SOLIDWORKS Standard, Professional i Premium.
Tak, dotyczy to nowych i obecnych klientów kupujących nowe licencje.
Tak, klienci posiadający istniejące licencje na aktywną subskrypcję lub licencje terminowe mogą kontynuować odnawianie bez usług w chmurze.
Tak, lipcowe zmiany dotyczą zarówno licencji jednostanowiskowych, jak i sieciowych.
Tak.
Tak. Możesz uaktualnić swoją subskrypcję, aby obejmowała usługi w chmurze.
Nie, nie musisz. Możesz uaktualnić dowolną liczbę licencji.
Tak, mamy dostępne opcje spełniające Twoje wymagania. W takich przypadkach skontaktuj się z naszym działem handlowym.
CADWORKS Systems jest Autoryzowanym Partnerem oraz Partnerem Szkoleniowym firmy Dassault Systemes. Nasz zespół składa się szkoleniowców, wśród których każdy z nich jest Certyfikowanym Instruktorem oraz wykształconym specjalistą, mającym szerokie doświadczenie w codziennej pracy z oprogramowaniem. Z myślą o naszych klientach nieustannie podnosimy swoje kompetencje.
Naszym klientom oferujemy szereg nowatorskich rozwiązań w zakresie programów do wytwarzania, projektowania, obliczeń inżynierskich czy komunikacji. Dodatkowo dostarczamy dedykowany sprzęt IT, który zapewnia optymalizację wykonywanej pracy, a także bezproblemową współpracę z oprogramowaniem. W swojej ofercie posiadamy również cenione produkty marek takich jak: VSHAPER, 3D Connexion, Dell.
Wspieramy klientów na każdym etapie, a zakup oprogramowania to tylko początek współpracy. Doradzamy, szkolimy, wdrażamy, a także przeprowadzamy audyty techniczne. Gwarantujemy wsparcie techniczne poprzez kontakt telefoniczny, online lub, w razie potrzeby, w formie wizyt u klienta.
Subskrypcja SOLIDWORKS to rodzaj usługi stanowiący istotne uzupełnienie licencji SOLIDWORKS, oferująca wiele wartości, dodatkowych usług i rozwiązań, które otrzymują klienci. Pobierz broszury i dowiedz się więcej o korzyściach z subskrypcji SOLIDWORKS.
Subskrypcja to abonament, który jest przypisany do licencji programu SOLIDWORKS. Dzięki jej wykupieniu zapewnisz swojej firmie dostęp do najnowszych wersji programu, aktualizacji Service Pack, wsparcia technicznego czy zasobów zapewnionych przez globalną sieć przedstawicieli VAR, a także innych udogodnień skierowanych do subskrybentów.
Tak, subskrypcja jest obligatoryjna przy zakupie oprogramowania SOLIDWORKS CAD. Regulują to zmiany od lipca 2023.
Aktywny abonament pozwoli na wykorzystanie wszystkich możliwości oprogramowania SOLIDWORKS, a dostęp do najnowszych aktualizacji oraz specjalistycznego wsparcia technicznego pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Podniesiona wydajność oprogramowania, aktualizowane właściwości produktu, wsparcie techniczne obejmujące konsultacje telefoniczne i elektroniczne to dodatkowy atut dla subskrybentów.
Aktywna subskrypcja SOLIDWORKS w CADWORKS Systems to szereg benefitów dla naszych stałych klientów. Zainteresowanym oferujemy możliwość przeprowadzenia bezpłatnej wizyty technicznej lub konsultacji on-line. Ponadto proponujemy preferencyjne warunki zakupu kolejnych licencji oraz usług świadczonych przez naszą firmę.
Wykwalifikowany zespół specjalistów, posiadający najwyższy dostępny stopień certyfikacji producenta oprogramowania SOLIDWORKS, zapewnia bezpieczeństwo projektantom i inżynierom. Oferujemy pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych wynikających z codziennego użytkowania oprogramowania, w miarę możliwości osiągając krótki czas reakcji. Współpracujemy z producentem podczas diagnozowania i znalezienia rozwiązania dla danego zgłoszenia.
Najszybszą metodą kontaktu z naszą pomocą techniczną jest uzupełnienie formularza z opisem problemu na naszej stronie.
Subskrybenci SOLIDWORKS, w zależności od posiadanej wersji, uzyskują dostęp do specjalnych produktów czy usług, wśród których można wyróżnić: biblioteki tekstur, materiały szkoleniowe, bazy produktów czy bezpłatne certyfikacje. W ramach licencji Standard można bezpłatnie korzystać z narzędzi wspierających wytwarzanie CAM, a aktywni użytkownicy pakietu Professional otrzymują SOLIDWORKS Visualize.
W ramach subskrypcji producent zapewnia klientom rozwój programu, czy bieżące aktualizacje, które udostępniane są regularnie (ok. 5 razy w roku) w postaci Service Pack. Pod koniec roku zawsze ukazuje się nowa wersja oprogramowania zawierająca obszerną ilość usprawnień oraz nowości.
Powiadomienia o nowych wersjach oprogramowania przesyłane są drogą mailową. Można je pobrać samodzielnie, bezpośrednio z Portalu dla użytkowników SOLIDWORKS – Customer Portal.
Oprogramowanie SOLIDWORKS dostępne jest w trzynastu językach. Wsparcie techniczne realizowane jest w języku adekwatnym dla danego regionu czy potrzeb.
Najprostszą metodą wykupienia subskrypcji SOLIDWORKS jest kontakt z lokalnym przedstawicielem. Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci go zlokalizować.
Standardowo subskrypcja może być wykupiona na okres co najmniej dwóch lat.
Brak aktywnej subskrypcji sprawi, że ewentualne problemy mogą pozostać bez rozwiązania. Utracone zostaną przyszłe aktualizacje, a także dostęp do Portalu Klienta SOLIDWORKS, produktów subskrybowanych oraz przyszłych poprawek. Niemożliwe będzie dołączenie licencji do instalacji sieciowej. Rezygnacja z subskrypcji nie doprowadzi bezpośrednio do wyłączenia lub utraty wieczystej licencji na oprogramowanie SOLIDWORKS.
Oferujemy pomoc w zdiagnozowaniu typowych błędów, podpowiemy gdzie można szukać ich rozwiązania. Udostępnimy informacje o posiadanych licencjach i numerach kluczy, zresetujemy licencje w przypadku awarii sprzętu. Dodatkowo udzielimy informacji o produktach, wybranych funkcjach oraz dobrych praktykach w użytkowaniu oprogramowania SOLIDWORKS.
Opłata za subskrypcję przesunie się w czasie, jednak aby ją wznowić należy wziąć pod uwagę, że jej koszt będzie odpowiednio wyższy.
Aktywna infolinia
Zadzwoń
Napisz
Wypełnij poniższy formularz, a nasz specjalista skontaktuję się z Tobą:
Pobierz formularz wypowiedzenia subskrypcji.
W celu skutecznego anulowania usługi utrzymania, kompletny dokument musi być przesłany lub dostarczony do siedziby CADWORKS Systems nie później niż 30 dni przed planowanym zakończeniem subskrypcji.