Subskrypcja SOLIDWORKS

Subskrypcja SOLIDWORKS

Subskrypcja SOLIDWORKS stanowi doskonałe uzupełnienie każdej licencji. Dzięki niej zapewnisz sobie dostęp do najnowszych rozwiązań czy narzędzi oferowanych przez producenta.

 

W ramach usługi oferujemy kluczowe wsparcie techniczne wyspecjalizowanego zespołu CADWORKS Systems.

KUP SUBSKRYPCJĘ

O subskrypcji

subskrypcja solidworks cwsystems

Co zyskasz?

W czasie trwania abonamentu SOLIDWORKS gwarantuje bezzwłoczny dostęp do najnowszych wersji oraz aktualizacji oprogramowania, a także wsparcia technicznego czy zasobów edukacyjnych. Dodatkowo możesz zostać jego współtwórcą, dzięki możliwości zgłaszania propozycji udoskonaleń.

subskrypcja solidworks cwsystems

Z roku na rok firma SOLIDWORKS zapewnia nowe funkcje oraz udogodnienia, które wpływają na opracowywanie coraz to lepszych produktów, przez co komunikacja z producentami i dostawcami zostaje usprawniona. Dla abonentów udostępniona jest szeroka baza dodatkowych funkcji, wydań specjalnych, webcastów czy szkoleń, co poprawia wydajność oraz produktywność pracy w środowisku projektowym 3D, a to przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy.

Korzyści posiadania subskrypcji

aktualizacje-oprogramowania

Aktualizacje oprogramowania

Z roku na rok firma SOLIDWORKS zapewnia nowe funkcje oraz udogodnienia, które wpływają na opracowywanie coraz to lepszych produktów, przez co komunikacja z producentami i dostawcami zostaje usprawniona. Dla abonentów udostępniona jest szeroka baza dodatkowych funkcji, wydań specjalnych, webcastów czy szkoleń, co poprawia wydajność oraz produktywność pracy w środowisku projektowym 3D, a to przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy.

wsparcie-techniczne

Wsparcie techniczne

Aktywni subskrybenci mogą liczyć na pomoc wyspecjalizowanego oraz certyfikowanego zespołu CADWORKS System mającego wieloletnie doświadczenie w pracy z oprogramowaniem SOLIDWORKS. Zapewniamy pomoc dostosowaną do potrzeb, świadczoną poprzez rozmowę telefoniczną, kontakt mailowy, konsultację on-line czy spotkanie.

Subskrypcja

Dostęp do aplikacji 3DSupport

Aplikacja 3DSupport umożliwia zgłaszanie, przeglądanie i modyfikowanie problemów związanych z produktami Dassault Systèmes. Możesz zarządzać zgłoszeniami, eskalować je do statusu CRITSIT (krytyczna sytuacja) oraz dodawać wiadomości i załączniki. Narzędzie zapewnia szybki dostęp do wsparcia technicznego i efektywną komunikację z zespołem serwisowym.

Subskrypcja

Baza wiedzy Dassault Systèmes

To przeszukiwalny zbiór materiałów, takich jak pytania i odpowiedzi, raporty błędów (BR), raporty wydajności oprogramowania (SPR), najlepsze praktyki, przewodniki użytkownika czy zgłoszenia serwisowe. Jest to centralne miejsce do wyszukiwania rozwiązań i informacji o produktach. Jeśli posiadasz aktywną subskrypcje moęsz przeglądać raporty błędów (BR), które zastąpiły SPR w przypadku użytkowników SOLIDWORKS®, oraz korzystać z wiedzy zgromadzonej w bazie.

Subskrypcja

Cloud Service

Usługa, która usprawnia współpracę projektową, oferując narzędzia do zarządzania danymi w chmurze i udostępniania projektów. Dzięki integracji SOLIDWORKS z platformą 3DEXPERIENCE możliwe jest łatwe współdzielenie plików, zarządzanie wersjami oraz komentowanie i edytowanie projektów online. To rozwiązanie zwiększa efektywność pracy, zapewniając bezpieczne i wygodne środowisko do współpracy.

certyfikacja cwsystems

Certyfikacja pracowników

Każda licencja wraz z aktywną subskrypcja umożliwia raz na pół roku bezpłatnie podejście do egzaminów CSWA (Certified SOLIDWORKS Associate) oraz CSWP (Certified SOLIDWORKS Professional), które zapewniają zdobycie dokumentu potwierdzającego umiejętności projektowania w środowisku SOLIDWORKS.

platforma-mysolidworks

Platforma MySolidworks

Platforma MySolidWorks oferuje komfortowy i nieograniczony dostęp do szerokiej gamy szkoleń edukacyjnych czy materiałów certyfikacyjnych z zakresu programu SOLIDWORKS. Posiadanie konta MySolidWorks umożliwia odbycie szkolenia on-line o dowolnej porze, a następnie sprawdzenia wiedzy poprzez testy.

Subskrypcja

SolidPractice documents

SolidPractices to zestaw najlepszych praktyk, które przedstawiają sprawdzone metody i techniki efektywnego wykorzystania produktów. Dzięki nim użytkownicy mogą maksymalizować wydajność i osiągać lepsze rezultaty w codziennej pracy.

solidworks-visualize

Dostęp do SOLIDWORKS Visualize

Użytkownicy posiadający licencję Professional lub Premium z aktywną subskrypcją mają możliwość skorzystania z SOLIDWORKS Visualize Standard. Jest to narzędzie do wizualizacji oraz animacji fotorealistycznych renderingów projektów.

solidworks-cam

Dostęp do SOLIDWORKS CAM

Wraz z licencją SOLIDWORKS 2018 lub nowszą oraz aktywną usługą utrzymania, otrzymujesz możliwość skorzystania z dodatku w postaci SOLIDWORKS CAM Standard. Narzędzie to wspomaga proces wytwarzania modeli z wykorzystaniem 3-osiowej obróbki skrawaniem.

solidworks-beta

Dostęp do wersji BETA i Early Visibility

Dzięki subskrypcji jesteś na bieżąco informowany o ukazaniu się wczesnych wersji przyszłorocznego programu oraz pakietów Service Pack. Masz możliwość ich przetestowania i przekazania uwag producentowi. Dzięki czemu oficjalna wersja SOLIDWORKS będzie mocno dostosowana do potrzeb użytkownika.

solidworks-baza-materialow

Biblioteka materiałów

Dodatkowa baza materiałów Matereality to doskonałe uzupełnienie standardowego zasobu materiałów zawartych w programie SOLIDWORKS, z jej pomocą uzyskasz jeszcze dokładniejsze obliczenia wytrzymałościowe w SOLIDWORKS Simulation.

solidworks-rabaty

Odnowienie subskrypcji z rabatami!

Dla posiadaczy usługi subskrypcji CADWORKS Systems przygotowaliśmy specjalne propozycje zakupowe w ramach promocji organizowanych przez producenta programu SOLIDWORKS – Dassault Systemes. Sprawdzisz je tutaj.

sekcja-szkolenia cwsystems

SZKOLENIA

Poznaj naszą szeroką gamę szkoleń SOLIDWORKS & 3DEXPERIENCE.

SZKOLENIA
Baza wiedzy cwsystems

BAZA WIEDZY

Dowiedz się więcej o najnowszych aktualizacjach czy technicznych nowinkach.

BAZA WIEDZY

Co zmieniło się w lipcu 2023?

Jakie zmiany nastąpiły od lipca 2023?

ROZWIŃ
  • Wszystkie nowe licencje SOLIDWORKS Desktop CAD (wieczysta, okresowa, autonomiczna lub sieciowa) będą obejmować usługi w chmurze w ramach subskrypcji.
  • Wszystkie nowe licencje SOLIDWORKS Desktop Perpetual (CAD, Simulation, PDM itp.) będą wymagać co najmniej dwóch lat subskrypcji.
  • Aby zapewnić ciągłe dostarczanie wysokiej jakości produktów, których oczekują nasi klienci, wszystkie nowe subskrypcje licencji wieczystych i okresowych na produkty SOLIDWORKS Desktop CAD będą podlegały podwyższeniu ceny.

Co się stanie po dwóch latach, jeśli nie przedłużę licencji?

ROZWIŃ

Po dwóch latach możesz zdecydować się na coroczne odnawianie. Jeśli jednak zdecydujesz się nie odnawiać, Twoja licencja na komputerze będzie wieczysta; ale nie będziesz już mieć dostępu do Usług w chmurze dla oprogramowania CAD, aktualizacji wersji i pomocy technicznej.

Czy elastyczne opcje licencjonowania będą nadal dostępne?

ROZWIŃ

Tak.

  • Podczas gdy większość producentów oprogramowania wycofała licencje wieczyste, opcja zakupu wieczystej licencji SOLIDWORKS Desktop CAD pozostaje dostępna.
  • Licencjonowanie SOLIDWORKS Desktop CAD Term nadal jest idealną opcją dla klientów potrzebujących elastycznego, skalowalnego rozwiązania z uproszczonym budżetowaniem i niższymi kosztami początkowymi w porównaniu z tradycyjnym modelem licencjonowania wieczystego.
  • Istniejące licencje wieczyste lub terminowe SOLIDWORKS Desktop w ramach aktywnej subskrypcji mogą nadal odnawiać subskrypcję bez usług w chmurze.

Jakie możliwości obejmują usługi w chmurze?

ROZWIŃ

W przypadku każdej nowej licencji (jednostanowiskowej lub sieciowej) jeden wybrany użytkownik będzie miał dostęp do usług w chmurze. Usługi w chmurze będą dołączone do SOLIDWORKS Standard, Professional i Premium.

Czy ta zmiany dotyczą nowych i obecnych klientów kupujących nowe licencje?

ROZWIŃ

Tak, dotyczy to nowych i obecnych klientów kupujących nowe licencje.

Jestem istniejącym klientem SOLIDWORKS Desktop CAD. Czy mogę odnowić bez usług w chmurze?

ROZWIŃ

Tak, klienci posiadający istniejące licencje na aktywną subskrypcję lub licencje terminowe mogą kontynuować odnawianie bez usług w chmurze.

Czy ta zmiana ma wpływ na licencje sieciowe?

ROZWIŃ

Tak, lipcowe zmiany dotyczą zarówno licencji jednostanowiskowych, jak i sieciowych.

Czy mogę mieć licencje z usługami w chmurze i bez nich w tej samej sieci SNL?

ROZWIŃ

Tak.

Jestem klientem na aktywnym abonamencie. Czy mogę uaktualnić do SOLIDWORKS z usługami w chmurze?

ROZWIŃ

Tak. Możesz uaktualnić swoją subskrypcję, aby obejmowała usługi w chmurze.

Jestem zainteresowany uaktualnieniem do SOLIDWORKS z usługami w chmurze. Czy muszę uaktualnić WSZYSTKIE moje licencje (jednostanowiskowe lub sieciowe)?

ROZWIŃ

Nie, nie musisz. Możesz uaktualnić dowolną liczbę licencji.

Moja firma nie współpracuje z rozwiązaniami chmurowymi, czy mimo to mogę kupić SOLIDWORKS?

ROZWIŃ

Tak, mamy dostępne opcje spełniające Twoje wymagania. W takich przypadkach skontaktuj się z naszym działem handlowym.

Dlaczego warto wykupić subskrypcję w CADWORKS Systems?

autoryzowany-partner-solidworks

Autoryzowany Partner Dassault Systemes

CADWORKS Systems jest Autoryzowanym Partnerem oraz Partnerem Szkoleniowym firmy Dassault Systemes. Nasz zespół składa się szkoleniowców, wśród których każdy z nich jest Certyfikowanym Instruktorem oraz wykształconym specjalistą, mającym szerokie doświadczenie w codziennej pracy z oprogramowaniem. Z myślą o naszych klientach nieustannie podnosimy swoje kompetencje.

rozwiazania-wspomagajace-prace

Nasze rozwiązania wspomagają pracę w wielu branżach przemysłu

Naszym klientom oferujemy szereg nowatorskich rozwiązań w zakresie programów do wytwarzania, projektowania, obliczeń inżynierskich czy komunikacji. Dodatkowo dostarczamy dedykowany sprzęt IT, który zapewnia optymalizację wykonywanej pracy, a także bezproblemową współpracę z oprogramowaniem. W swojej ofercie posiadamy również cenione produkty marek takich jak: VSHAPER, 3D Connexion, Dell.

wsparcie-posprzedazowe

Kompleksowa współpraca i profesjonalne wsparcie posprzedażowe

Wspieramy klientów na każdym etapie, a zakup oprogramowania to tylko początek współpracy. Doradzamy, szkolimy, wdrażamy, a także przeprowadzamy audyty techniczne. Gwarantujemy wsparcie techniczne poprzez kontakt telefoniczny, online lub, w razie potrzeby, w formie wizyt u klienta.

FAQ

Na czym polega usługa subskrypcji SOLIDWORKS?

ROZWIŃ

Subskrypcja  to abonament, który jest przypisany do licencji programu SOLIDWORKS. Dzięki jej wykupieniu zapewnisz swojej firmie dostęp do najnowszych wersji programu, aktualizacji Service Pack, wsparcia technicznego czy zasobów zapewnionych przez globalną sieć przedstawicieli VAR, a także innych udogodnień skierowanych do subskrybentów.

Czy subskrypcja jest obowiązkowa?

ROZWIŃ

Tak, subskrypcja jest obligatoryjna przy zakupie oprogramowania SOLIDWORKS CAD. Regulują to zmiany od lipca 2023.

Dlaczego warto korzystać z usługi subskrypcji?

ROZWIŃ

Aktywny abonament pozwoli na wykorzystanie wszystkich możliwości oprogramowania SOLIDWORKS, a dostęp do najnowszych aktualizacji oraz specjalistycznego wsparcia technicznego pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Podniesiona wydajność oprogramowania, aktualizowane właściwości produktu, wsparcie techniczne obejmujące konsultacje telefoniczne i elektroniczne to dodatkowy atut dla subskrybentów.

Jakie dodatkowe korzyści uzyskuje aktywny subskrybent?

ROZWIŃ

Aktywna subskrypcja SOLIDWORKS w CADWORKS Systems to szereg benefitów dla naszych stałych klientów. Zainteresowanym oferujemy możliwość przeprowadzenia bezpłatnej wizyty technicznej lub konsultacji on-line. Ponadto proponujemy preferencyjne warunki zakupu kolejnych licencji oraz usług świadczonych przez naszą firmę.

Co zawiera usługa wsparcia technicznego?

ROZWIŃ

Wykwalifikowany zespół specjalistów, posiadający najwyższy dostępny stopień certyfikacji producenta oprogramowania SOLIDWORKS, zapewnia bezpieczeństwo projektantom i inżynierom. Oferujemy pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych wynikających z codziennego użytkowania oprogramowania, w miarę możliwości osiągając krótki czas reakcji. Współpracujemy z producentem podczas diagnozowania i znalezienia rozwiązania dla danego zgłoszenia.

Jak skontaktować się z pomocą techniczną?

ROZWIŃ

Najszybszą metodą kontaktu z naszą pomocą techniczną jest uzupełnienie formularza z opisem problemu na naszej stronie. 

Jakie dodatkowe usługi otrzymuje się w ramach subskrypcji?

ROZWIŃ

Subskrybenci SOLIDWORKS, w zależności od posiadanej wersji, uzyskują dostęp do specjalnych produktów czy usług, wśród których można wyróżnić: biblioteki tekstur, materiały szkoleniowe, bazy produktów czy bezpłatne certyfikacje. W ramach licencji Standard można bezpłatnie korzystać z narzędzi wspierających wytwarzanie CAM, a aktywni użytkownicy pakietu Professional otrzymują SOLIDWORKS Visualize.

Co zawiera aktualizacja oprogramowania SOLIDWORKS?

ROZWIŃ

W ramach subskrypcji producent zapewnia klientom rozwój programu, czy bieżące aktualizacje, które udostępniane są regularnie (ok. 5 razy w roku) w postaci Service Pack. Pod koniec roku zawsze ukazuje się nowa wersja oprogramowania zawierająca obszerną ilość usprawnień oraz nowości.

W jaki sposób otrzymuje się dostęp do nowych wersji i pakietów service pack?

ROZWIŃ

Powiadomienia o nowych wersjach oprogramowania przesyłane są drogą mailową. Można je pobrać samodzielnie, bezpośrednio z Portalu dla użytkowników SOLIDWORKS – Customer Portal.

W jakich językach dostępna jest usługa subskrypcji?

ROZWIŃ

Oprogramowanie SOLIDWORKS dostępne jest w trzynastu językach. Wsparcie techniczne realizowane jest w języku adekwatnym dla danego regionu czy potrzeb.

Jak mogę wykupić usługę subskrypcji?

ROZWIŃ

Najprostszą metodą wykupienia subskrypcji SOLIDWORKS jest kontakt z lokalnym przedstawicielem. Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci go zlokalizować.

 

Na jaki okres można aktywować subskrypcję?

ROZWIŃ

Standardowo subskrypcja może być wykupiona na okres co najmniej dwóch lat.

Co stracę w przypadku rezygnacji z subskrypcji?

ROZWIŃ

Brak aktywnej subskrypcji sprawi, że ewentualne problemy mogą pozostać bez rozwiązania. Utracone zostaną przyszłe aktualizacje, a także dostęp do Portalu Klienta SOLIDWORKS, produktów subskrybowanych oraz przyszłych poprawek. Niemożliwe będzie dołączenie licencji do instalacji sieciowej. Rezygnacja z subskrypcji nie doprowadzi bezpośrednio do wyłączenia lub utraty wieczystej licencji na oprogramowanie SOLIDWORKS.

W jakim stopniu CADWORKS Systems będzie wspierał nieaktywnych subskrybentów?

ROZWIŃ

Oferujemy pomoc w zdiagnozowaniu typowych błędów, podpowiemy gdzie można szukać ich rozwiązania. Udostępnimy informacje o posiadanych licencjach i numerach kluczy, zresetujemy licencje w przypadku awarii sprzętu. Dodatkowo udzielimy informacji o produktach, wybranych funkcjach oraz dobrych praktykach w użytkowaniu oprogramowania SOLIDWORKS.

Czy opłaca się przerywać ciągłość subskrypcji?

ROZWIŃ

Opłata za subskrypcję przesunie się w czasie, jednak aby ją wznowić należy wziąć pod uwagę, że jej koszt będzie odpowiednio wyższy.

  • Dostęp do priorytetowego wsparcia technicznego oraz produktów i usług subskrybowanych w ramach SOLIDWORKS będzie ograniczony.
  • Brak aktywnej subskrypcji skutkować będzie brakiem automatycznych aktualizacji oraz utratą możliwości korzystania z najnowszych wersji oprogramowania i formatów plików.
  • Opłata wsteczna będzie naliczana miesięcznie przez 3 lata od daty przerwania subskrypcji.
  • Przywrócenie subskrypcji będzie wymagało uregulowania opłaty za okres od momentu przerwania subskrypcji oraz opłacenia usługi na kolejny rok z góry.

UZYSKAJ WSPARCIE TECHNICZNE

Aktywna infolinia

od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00

Zadzwoń

+48 539 578 602

Napisz

pomoc@cwsystems.pl

Masz pytania lub jesteś zainteresowany ofertą?

Wypełnij poniższy formularz, a nasz specjalista skontaktuję się z Tobą:

    czat
    ×

    Cześć!

    Chcesz porozmawiać z naszym specjalistą?
    KLIKNIJ
    czat

    Zostaw do siebie kontakt, zadzwonimy tak szybko jak to możliwe.