Subskrypcja SOLIDWORKS

Subskrypcja SOLIDWORKS

Usługa utrzymania SOLIDWORKS stanowi doskonałe uzupełnienie każdej licencji. Dzięki niej zapewnisz sobie dostęp do najnowszych rozwiązań czy narzędzi oferowanych przez producenta.

 

W ramach usługi oferujemy kluczowe wsparcie techniczne wyspecjalizowanego zespołu CADWORKS Systems.

ZAPYTAJ O OFERTĘ

O subskrypcji

Subskrypcja

Co zyskasz?

W czasie trwania abonamentu SOLIDWORKS gwarantuje bezzwłoczny dostęp do najnowszych wersji oraz aktualizacji oprogramowania, a także wsparcia technicznego czy zasobów edukacyjnych. Dodatkowo możesz zostać jego współtwórcą, dzięki możliwości zgłaszania propozycji udoskonaleń.

Subskrypcja

Z roku na rok firma SOLIDWORKS zapewnia nowe funkcje oraz udogodnienia, które wpływają na opracowywanie coraz to lepszych produktów, przez co komunikacja z producentami i dostawcami zostaje usprawniona. Dla abonentów udostępniona jest szeroka baza dodatkowych funkcji, wydań specjalnych, webcastów czy szkoleń, co poprawia wydajność oraz produktywność pracy w środowisku projektowym 3D, a to przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy.

Korzyści posiadania subskrypcji

Subskrypcja

Wsparcie techniczne

Aktywni subskrybenci mogą liczyć na pomoc wyspecjalizowanego oraz certyfikowanego zespołu CADWORKS System mającego wieloletnie doświadczenie w pracy z oprogramowaniem SOLIDWORKS. Zapewniamy pomoc dostosowaną do potrzeb, świadczoną poprzez rozmowę telefoniczną, kontakt mailowy, konsultację on-line czy spotkanie.

Subskrypcja

Aktualizacje oprogramowania

Z roku na rok firma SOLIDWORKS zapewnia nowe funkcje oraz udogodnienia, które wpływają na opracowywanie coraz to lepszych produktów, przez co komunikacja z producentami i dostawcami zostaje usprawniona. Dla abonentów udostępniona jest szeroka baza dodatkowych funkcji, wydań specjalnych, webcastów czy szkoleń, co poprawia wydajność oraz produktywność pracy w środowisku projektowym 3D, a to przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy.

Subskrypcja

Certyfikacja pracowników

Każda licencja wraz z aktywną subskrypcja umożliwia raz na pół roku bezpłatnie podejście do egzaminów CSWA (Certified SOLIDWORKS Associate) oraz CSWP (Certified SOLIDWORKS Professional), które zapewniają zdobycie dokumentu potwierdzającego umiejętności projektowania w środowisku SOLIDWORKS.

Subskrypcja

Platforma MySolidworks

Platforma MySolidWorks oferuje komfortowy i nieograniczony dostęp do szerokiej gamy szkoleń edukacyjnych czy materiałów certyfikacyjnych z zakresu programu SOLIDWORKS. Posiadanie konta MySolidWorks umożliwia odbycie szkolenia on-line o dowolnej porze, a następnie sprawdzenia wiedzy poprzez testy.

Subskrypcja

Platforma Customer Portal

Customer Portal to internetowa platforma klienta zawierająca mnóstwo pomocnych materiałów i zasobów dotyczących oprogramowania SOLIDWORKS. Jest to miejsce gdzie znajdziesz bazę wiedzy, forum społecznościowe MySolidWorks, webinaria poruszające różnorodną tematykę, portal pomocy technicznej producenta, a także bibliotekę tekstur.

Subskrypcja

Dostęp do SOLIDWORKS Visualize

Użytkownicy posiadający licencję Professional lub Premium z aktywną subskrypcją mają możliwość skorzystania z SOLIDWORKS Visualize Standard. Jest to narzędzie do wizualizacji oraz animacji fotorealistycznych renderingów projektów.

Subskrypcja

Dostęp do SOLIDWORKS CAM

Wraz z licencją SOLIDWORKS 2018 lub nowszą oraz aktywną usługą utrzymania, otrzymujesz możliwość skorzystania z dodatku w postaci SOLIDWORKS CAM Standard. Narzędzie to wspomaga proces wytwarzania modeli z wykorzystaniem 3-osiowej obróbki skrawaniem.

Subskrypcja

Dostęp do wersji BETA i Early Visibility

Dzięki subskrypcji jesteś na bieżąco informowany o ukazaniu się wczesnych wersji przyszłorocznego programu oraz pakietów Service Pack. Masz możliwość ich przetestowania i przekazania uwag producentowi. Dzięki czemu oficjalna wersja SOLIDWORKS będzie mocno dostosowana do potrzeb użytkownika.

Subskrypcja

Renderowanie sieciowe

Korzystanie z PhotoView 360 podczas aktywnej subskrypcji przyspieszy proces renderowania wizualizacji projektu poprzez funkcję tzw. renderowania sieciowego, które umożliwia rozdzielenie pracy na komputery znajdujące się w sieci lokalnej.

Subskrypcja

Biblioteka wyglądów MODO

Oprócz domyślnej bazy wyglądów udostępniona zostaje biblioteka materiałów MODO dla PhotoView 360, które można pobrać na swój komputer. Znajdziesz tam wyglądy i tekstury, gotowe do zaimportowania środowiska pomagające wykonać bardziej realistyczne renderingi.

Subskrypcja

Biblioteka materiałów

Dodatkowa baza materiałów Matereality to doskonałe uzupełnienie standardowego zasobu materiałów zawartych w programie SOLIDWORKS, z jej pomocą uzyskasz jeszcze dokładniejsze obliczenia wytrzymałościowe w SOLIDWORKS Simulation.

Subskrypcja

Atrakcyjne oferty cenowe

Dla posiadaczy usługi subskrypcji CADWORKS Systems przygotowaliśmy specjalne propozycje zakupowe w ramach promocji organizowanych przez producenta programu SOLIDWORKS – Dassault Systemes.

Subskrypcja

SZKOLENIA

Poznaj naszą szeroką gamę szkoleń SOLIDWORKS & 3DEXPERIENCE.

SZKOLENIA
Subskrypcja

BAZA WIEDZY

Dowiedz się więcej o najnowszych aktualizacjach czy technicznych nowinkach.

BAZA WIEDZY

Dlaczego warto wykupić subskrypcję w CADWORKS Systems?

Subskrypcja

Autoryzowany Partner Dassault Systemes

CADWORKS Systems jest Autoryzowanym Partnerem oraz Partnerem Szkoleniowym firmy Dassault Systemes. Nasz zespół składa się szkoleniowców, wśród których każdy z nich jest Certyfikowanym Instruktorem oraz wykształconym specjalistą, mającym szerokie doświadczenie w codziennej pracy z oprogramowaniem. Z myślą o naszych klientach nieustannie podnosimy swoje kompetencje.

Subskrypcja

Nasze rozwiązania wspomagają pracę w wielu branżach przemysłu

Naszym klientom oferujemy szereg nowatorskich rozwiązań w zakresie programów do wytwarzania, projektowania, obliczeń inżynierskich czy komunikacji. Dodatkowo dostarczamy dedykowany sprzęt IT, który zapewnia optymalizację wykonywanej pracy, a także bezproblemową współpracę z oprogramowaniem. W swojej ofercie posiadamy również cenione produkty marek takich jak: VSHAPER, 3D Connexion, Dell.

Subskrypcja

Kompleksowa współpraca i profesjonalne wsparcie posprzedażowe

Wspieramy klientów na każdym etapie, a zakup oprogramowania to tylko początek współpracy. Doradzamy, szkolimy, wdrażamy, a także przeprowadzamy audyty techniczne. Gwarantujemy wsparcie techniczne poprzez kontakt telefoniczny, online lub, w razie potrzeby, w formie wizyt u klienta.

Broszury

Subskrypcja SOLIDWORKS to rodzaj usługi stanowiący istotne uzupełnienie licencji SOLIDWORKS, oferująca wiele wartości, dodatkowych usług i rozwiązań, które otrzymują klienci. Pobierz broszury i dowiedz się więcej o korzyściach z subskrypcji SOLIDWORKS.

Subskrypcja

FAQ

Na czym polega usługa subskrypcji SOLIDWORKS?

ROZWIŃ

Subskrypcja  to abonament, który jest przypisany do licencji programu SOLIDWORKS. Dzięki jej wykupieniu zapewnisz swojej firmie dostęp do najnowszych wersji programu, aktualizacji Service Pack, wsparcia technicznego czy zasobów zapewnionych przez globalną sieć przedstawicieli VAR, a także innych udogodnień skierowanych do subskrybentów.

Czy subskrypcja jest obowiązkowa?

ROZWIŃ

Subskrypcja nie jest obligatoryjna w przypadku oprogramowania SOLIDWORKS CAD, jednak SOLIDWORKS PDM wymaga jej zakupu w pierwszym roku.

Co obejmuje usługa subskrypcji?

ROZWIŃ

Zapewniamy pomoc techniczną, dostęp do aktualizacji oraz Service Pack, pełny dostęp do portalu użytkowników, z którego można m.in. pobrać rozszerzenia czy skorzystać z bazy wiedzy. Oferujemy możliwość wpływania na dalszy rozwój oprogramowania poprzez zgłaszanie zapotrzebowania na ulepszenia.

Dlaczego warto korzystać z usługi subskrypcji?

ROZWIŃ

Aktywny abonament pozwoli na wykorzystanie wszystkich możliwości oprogramowania SOLIDWORKS, a dostęp do najnowszych aktualizacji oraz specjalistycznego wsparcia technicznego pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Podniesiona wydajność oprogramowania, aktualizowane właściwości produktu, wsparcie techniczne obejmujące konsultacje telefoniczne i elektroniczne to dodatkowy atut dla subskrybentów.

Jakie dodatkowe korzyści uzyskuje aktywny subskrybent?

ROZWIŃ

Aktywna subskrypcja SOLIDWORKS w CADWORKS Systems to szereg benefitów dla naszych stałych klientów. Zainteresowanym oferujemy możliwość przeprowadzenia bezpłatnej wizyty technicznej lub konsultacji on-line. Ponadto proponujemy preferencyjne warunki zakupu kolejnych licencji oraz usług świadczonych przez naszą firmę.

Co zawiera usługa wsparcia technicznego?

ROZWIŃ

Wykwalifikowany zespół specjalistów, posiadający najwyższy dostępny stopień certyfikacji producenta oprogramowania SOLIDWORKS, zapewnia bezpieczeństwo projektantom i inżynierom. Oferujemy pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych wynikających z codziennego użytkowania oprogramowania, w miarę możliwości osiągając krótki czas reakcji. Współpracujemy z producentem podczas diagnozowania i znalezienia rozwiązania dla danego zgłoszenia.

Jak skontaktować się z pomocą techniczną?

ROZWIŃ

Najszybszą metodą kontaktu z pomocą techniczną jest odwiedzenie Portalu użytkowników SOLIDWORKS lub kontakt telefoniczny z przedstawicielem.

Jakie dodatkowe usługi otrzymuje się w ramach subskrypcji?

ROZWIŃ

Subskrybenci SOLIDWORKS, w zależności od posiadanej wersji, uzyskują dostęp do specjalnych produktów czy usług, wśród których można wyróżnić: biblioteki tekstur, materiały szkoleniowe, bazy produktów czy bezpłatne certyfikacje. W ramach licencji Standard można bezpłatnie korzystać z narzędzi wspierających wytwarzanie CAM, a aktywni użytkownicy pakietu Professional otrzymują SOLIDWORKS Visualize.

Co zawiera aktualizacja oprogramowania SOLIDWORKS?

ROZWIŃ

W ramach subskrypcji producent zapewnia klientom rozwój programu, czy bieżące aktualizacje, które udostępniane są regularnie (ok. 5 razy w roku) w postaci Service Pack. Pod koniec roku zawsze ukazuje się nowa wersja oprogramowania zawierająca obszerną ilość usprawnień oraz nowości.

W jaki sposób otrzymuje się dostęp do nowych wersji i pakietów service pack?

ROZWIŃ

Powiadomienia o nowych wersjach oprogramowania przesyłane są drogą mailową. Można je pobrać samodzielnie, bezpośrednio z Portalu dla użytkowników SOLIDWORKS – Customer Portal.

W jakich językach dostępna jest usługa subskrypcji?

ROZWIŃ

Oprogramowanie SOLIDWORKS dostępne jest w trzynastu językach. Wsparcie techniczne realizowane jest w języku adekwatnym dla danego regionu czy potrzeb.

Jak mogę wykupić usługę subskrypcji?

ROZWIŃ

Najprostszą metodą wykupienia subskrypcji SOLIDWORKS jest kontakt z lokalnym przedstawicielem. Skontaktuj się z nami , a my pomożemy Ci go zlokalizować.

 

Na jaki okres można aktywować subskrypcję?

ROZWIŃ

Standardowo subskrypcja może być wykupiona na okres 1 roku, 3 lub 5 lat.

Co stracę w przypadku rezygnacji z subskrypcji?

ROZWIŃ

Brak aktywnej subskrypcji sprawi, że ewentualne problemy mogą pozostać bez rozwiązania. Utracone zostaną przyszłe aktualizacje, a także dostęp do Portalu Klienta SOLIDWORKS, produktów subskrybowanych oraz przyszłych poprawek. Niemożliwe będzie dołączenie licencji do instalacji sieciowej. Rezygnacja z subskrypcji nie doprowadzi bezpośrednio do wyłączenia lub utraty wieczystej licencji na oprogramowanie SOLIDWORKS.

W jakim stopniu CADWORKS Systems będzie wspierał nieaktywnych subskrybentów?

ROZWIŃ

Oferujemy pomoc w zdiagnozowaniu typowych błędów, podpowiemy gdzie można szukać ich rozwiązania. Udostępnimy informacje o posiadanych licencjach i numerach kluczy, zresetujemy licencje w przypadku awarii sprzętu. Dodatkowo udzielimy informacji o produktach, wybranych funkcjach oraz dobrych praktykach w użytkowaniu oprogramowania SOLIDWORKS.

UZYSKAJ WSPARCIE TECHNICZNE

Aktywna infolinia

od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00

Zadzwoń

+48 539 578 602

Napisz

pomoc@cwsystems.pl

Masz pytania lub jesteś zainteresowany ofertą?

Wypełnij poniższy formularz, a nasz specjalista skontaktuję się z Tobą:

    Strona jest chroniona przez reCAPTCHA - Polityka Prywatności i Google - Warunki korzystania z usług.
    czat
    ×

    Cześć!

    Chcesz porozmawiać z naszym specjalistą?
    KLIKNIJ
    czat

    Zostaw do siebie kontakt, zadzwonimy tak szybko jak to możliwe.

      Strona jest chroniona przez reCAPTCHA - Polityka Prywatności i Google - Warunki korzystania z usług.